teisipäev, 20. aprill 2004

Teeneline....

Et milles seisnevad minu teened? Minul polegi teeneid.
Lihtsalt mul tuli tagasihoidlik 3 ööpäeva hiljem (!?) meelde, et üks inimene tegi mulle tegelikult hindamatu teene. Õigemini sain ma alles siis sellest aru, et teene osutati.
Reedel oli suur hobusekasvatajate koosolek ja peale seda söögi-napsipaus, mis minul kulges seltsi direktori juurde ööbima ilusti. Ja järjekordselt leidis kinnitust tõsiasi, et ma ei ole lootusetult kole, on võimalik ilusaks juua küll. OK Aga ma ei olenud hetkel kohe ÜLDSE huvitatud ;)
Ja noh 3. inimene seltskonnas hakkas nii totaalselt purjus inimest mängima, et .... No mis sa ikka ära teed. Aga tänu sellele ma pääsesin suure tõenäosusega "ahistamisest" .
Ja mina nüüd nuputan siin, et kas ma peaksin teda tänama kui teda järgmist korda (umbes poole aasta pärast ehk) näen, või hoopis sündmuse maha vaikima.
Elul vahel kummalised teed ....

Kommentaare ei ole: